MENU
Головна » Статті » матеріали виховного характеру

Сценарій КВК по інформатики для 10 - 11х класів

Сценарій КВК по інформатики для 10 - 11х класів

 

Тема: «Казка про інформатику»

Мета: Узагальнення та застосування знань, умінь, навичок.

Хід заходу

1-й ведучий: Добрий вечір! У нас — свято! Сьогодні змагаються команди веселих і кмітливих! А повний зал глядачів - уболівальників говорить про те, що в школі поголовна епідемія. Хворіти будуть всі! Поки ми не бачимо команд, які готуються до виходу на сцену, я пропоную всім уболівальникам всіх команд подивитися один на одного і весело привітати з цим веселим святом!
         2-й ведучий: Сподіваюся, що так само буде і під час гри: підтримуючи свою команду, всі уважно дивитимуться виступи суперників і підтримуватимуть їх, якщо вони сподобаються! Адже сьогодні не тільки день веселого КВК, але і день дружби! Тим більше що
КВК — це гра, а не війна! А на грі повинні отримувати задоволення все: і переможці і ті що програли.
1-й ведучий: Ми починаємо
КВК!
2-й ведучий: Сьогодні грають: команда ... і команда ...,
1-й ведучий: Судити гру буде жюрі в складі ... (представляє членів жюрі).
2-й ведучий: Увага! Ми починаємо перший
конкурс—привітання команд.

Проводиться конкурс вітань

Максимальна оцінка — 5 балів.

Розминка

1-й ведучий: Ну що ж, виглядають команди непогано. Подивимося, як вони себе покажуть в справі. А спершу пропонуємо провести невелику розминку.
          2-й ведучий: Я говоритиму початок фрази, а команди повинні будуть за 1 хвилину придумати її закінчення.
1-й ведучий: Мені комп'ютер строїв глазки,
                        Монітором підморг...
2-й ведучий: Видає комп'ютер збої.
                        Мені жахливо набрид...
Максимальна оцінка — 2 бали.

Конкурс художників

1-й ведучий: Ми запрошуємо на сцену по дві люди від кожної команди для конкурсу художників!

2-й ведучий: Один з вас буде художником, але незвичайним, а роботом-маніпулятором. А іншому належить «рулювати» - він буде оператором. Оператор отримує картинку із зображенням тварини. Його завдання — за допомогою 10 команд роботові відтворити зображення на імпровізованому екрані монітора (лист паперу формату A3, прикріплений до дошки). Дозволені команди: «Постав крапку в лівому верхньому кутку», «Накресли коло», «З'єднай крапки відрізком» і т.п.
Максимальна оцінка — 3 балів.

Конкурс капітанів

1-й ведучий: Увага, конкурс капітанів! Завдання буде достатнє складним, тому ми зможемо переконатися в тому, що капітанами команд вибрані дійсно найвеселіші і розумні.
          2-й ведучий: Ми пропонуємо капітанам підготувати... монолог процесора!
Капітанам дається час — 3 хвилини. Після цього вони демонструють свої можливості. Потім капітани задають один одному з одного питання за змістом монологів.
Максимальна оцінка — 3 бали.

Музичний конкурс

1-й ведучий: Сучасні комп'ютери можуть все. Наприклад, складати музику і потім відтворювати її, імітуючи цілий симфонічний оркестр.
          2-й ведучий: У нашому музичному конкурсі завдання буде простіше — командам належить виконати будь-яку популярну пісню, але акомпанувати на підручному матеріалі, знайденому в приміщенні: на швабрі, пляшках, гребінцях, каструлях...
          1-й ведучий: Загалом, використовуйте все, що знайдете тут відповідного. Ваше завдання — виконати один куплет так, щоб це шумового виконання було оригінальним і впізнанним. На підготовку вам дається 5 хвилин.

 

Гра з глядачами

1-й ведучий: Поки команди готуються стати «людьми-оркестрами», я пропоную глядачам теж спробувати себе в ролі комп'ютера. Завдання дуже просте; потрібно «комп'ютерним» голосом сказати фразу: «Немає нічого сумнішого на світі, чим повість про Ромео і Джульєту».
           2-й ведучий: Ну, пригадаєте, як в мультфільмах говорять роботи. Є охочі? Всього лише і треба — сказати пару слів. Зате кращий «робот» принесе команді, за яку він вболюває, додаткове очко. А це вже серйозно!
Проводиться гра з глядачами, після якої жюрі додає 1 бал однієї з команд, за бажанням «
робота-вболювальника», що переміг. Оголошується спільний рахунок. Проводиться музичний конкурс.
Максимальна оцінка — 5 балів.

Домашнє завдання

1-й ведучий: Отже, підійшов час останнього конкурсу наший сьогоднішньої зустрічі. Хто ж стане переможцем?

2-й ведучий: Команди заздалегідь отримали домашнє завдання — скласти і інсценувати невелику, але забавну п'єску.
1-й ведучий: Назва таке: «Казка про те, як ... Інтернет». І зараз ми з вами подивимося, як хлоп'ята справилися з цим домашнім завданням.
2-й ведучий: Увага жюрі, максимальна оцінка за цей складний захід — 6 балів!
         Команди показують свою майстерність. Якщо по яких-небудь причинах скласти свою казку командам скрутно, можна запропонувати для інсценування готові варіанти.

 

Приклад домашнього завдання

Казка про те як... один студент зловив в Інтернеті рибку, і ось що з цього вийшло …

У деякому царстві, в три дев’ятому  государстві біля синього моря інформатик... Ось пішов одного разу студент до моря інформації і став ловити Інтернет-рибку. Перший раз він закинув в Інтернет мережі і виловив іграшку-пустушку. Другий раз закинув він в Інтернет мережі і виловив кіношку-мокрушку. Утретє закинув — і зловив Інтернет-рибку. І мовила рибка людським голосом:
 - Що тобі потрібне, студенте?
 - Набридло, все набридло! Не хочу вчитися, а хочу одружитися!
 - Добре, — відповідає Інтернет-рибка, — але дружини бувають різні. Яка ж тобі дружина потрібна?
Задумався студент, почухав в потилиці і говорить:
 - Висока, блондинка, ноги — щоб від вух, по гороскопу рибка.

-  Не засмучуйся, ступай собі з Богом, — відповідає Інтернет-рибка, — буде тобі дружина, яку хочеш.
Вернувся студент додому, а там сидить висока, сива стара і пиляє нігті.
 -
Ти хто? — питає студент здивовано.
 -
Я — рибка твоя драконічна, дружина твоя, яку замовляв: блондинка, ноги оту вух, народжена, в якому році не пам'ятаю, але це точно дракон був.
Затремтів студент, заплакав і кинувся до синього моря. Став кликати Інтернет-рибку. Припливла до нього Інтернет-рибка, запитала:
 -
Які проблеми, студенте?
 -
Ну, ти мені удружила, вобла сушена! Невже я про таку дружину тебе питав?
Образилася рибка:
 -
Які ти критерії пошуку задав, то тобі і було знайдено! Надалі будь точніше, а то ненароком потонеш в синьому морі інформації.
Студент і заявляє:
 -
Ось тобі друге моє бажання: хочу добермана, щоб від дружини захищав, а то пристає проклята.
 -
Не засмучуйся, ступай собі з Богом.
          Прийшов студент додому, і радість в його серці згасла. Бачить, сидить на порозі разом із старою великий такий дядько і доїдає його, студентів, обід, куплений на останні крихти стипендії.
 -
Ти хто? — в жаху закричав студент.
 -
Я — добрий "man! — відповідає здоровий дядько.
 -
Ти, коли запит робив, друкарську помилку допустив, електронний супермозок провів дешифрування і оптимізацію і вирішив, що мова йде про добром «мене», тобто про мене. Я хороший, тільки люблю поїсти і поспати.
Кинувся студент до синього моря:

-Змилуйся, государиня Інтернет-рибка! Дай хоч рушницю яке для захисту від ненависних сусідів.
 
-Не засмучуйся, ступай собі з Богом, буде тобі рушниця.
Повертається студент додому, а біля будинку сидить дружина з рушницею, а добрий
"man поряд стоїть. Кинувся студент до рибки і закричав:
 
- Забери це все, не треба мені нічого!
              Нічого не відповіла рибка, лише хвостом махнула, натиснувши клавішу «Delete», і упірнула в глибоке море, а море завирувало і... спалахнуло. А студент став надалі розумніший. Особисте життя за допомогою електронних засобів зв'язку не влаштовував. Інтернет використовував строго в науково-пізнавальних цілях, і рибка йому охоче допомагала.

 

Категорія: матеріали виховного характеру | Додав: Shkola-Malynivka (19.11.2016)
Переглядів: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

На даному сайті використовувались власні розробки автора та різні матеріали з Інтернету

uCoz