MENU
Головна » Статті » матеріали виховного характеру

Тиждень інформатики

Тиждень інформатики.

Завдання для самостійного розв’язання (5-11 класи)

1.     Скільки треба поставити знаків „+” між цифрами числа 987654321, щоб в сумі отримати 99? (2 розв’язки)

2.     У хлопчика стільки ж сестер, скільки і братів, а у його сестри вдвічі менше сестер, ніж братів. Скільки в цій сім'ї братів і скільки сестер?

3.     Знайти суму всіх цифр у всіх цілих чисел від 1 до 10000.

4.     Якщо о 12 годині ночі йде дощ, то чи можна очікувати, що через 72 години буде сонячна погода?

5.     Розв’язати ребус:

                                        М У Х А       Х А      

                                        Х А               У Х А

                                            К Х

                                            А Р

                                            У Х А

                                            У Х А

                                                  =0

6.     Є 9 монет однакової гідності. Відомо, що 8 з них мають однакову вагу,  а одна - фальшива - трохи легше за решту. Потрібно:

·         за допомогою двох зважувань на чашкових вагах без гирь виділити фальшиву монету.

·         Та сама умова, але 8 монет.

7.     Уявіть собі, що ваш друг задумав деяке ціле число в проміжку від 1 до 1000. Щоб вгадати задумане число, ви ставитимете питання. Домовимося, далі, що на всі питання ваш друг буде відповідати тільки «так» чи «ні». За допомогою 10 питань вгадайте задумане число.

8.      Грають двоє. Перший учасник гри називає довільне ціле число, що не перевищує десяти, тобто він може називати 10 і всяке менше число. Другий гравець додає до названого числа своє ціле число, що теж не перевищує десяти, і повідомляє суму. До цієї суми перший додає яке-небудь ціле число, що знову-таки не перевищує десяти, і повідомляє нову суму. До нової суми другої додає число, не більше десяти, і т.д. до тих пір, поки остаточною сумою виявиться 100. Виграє той, хто перший досягне ста. Як добитися перемоги?

9.     Запишіть числа від 1 до 10 за допомогою 5-разового написання цифри 2 і 4-х арифметичних дій.

10.   Знайдіть таке п’ятизначне число А, приписуючи до якого праворуч 1, отримаємо число втричі більше ніж число, яке отримаємо приписуванням до числа А ліворуч 1.

 

             

Категорія: матеріали виховного характеру | Додав: Shkola-Malynivka (23.11.2016)
Переглядів: 63 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

На даному сайті використовувались власні розробки автора та різні матеріали з Інтернету

uCoz